Vodafone:0729.325.325  |  Intrebari frecvente  |  Contacteaza-ne

Acces cont  |  Inregistrare  |  Istoric comenzi

  
  
  
  

Transport sau Retururi

 

         DeIncaltat  va incerca sa aibe grija ca toti clientii sa fie fericiti in momentul primirii produselor comandate insa se poate intampla ca unii clienti sa doreasca sa restituie produsul sau sa il schimbe din motive precum necorespunderea marimii sau existenta unor defecte la nivelul produsului. In acest caz contactati echipa deincaltat pentru returnarea articolului iar noi va vom trimite un alt produs fara ca dumneavoastra sa suportati vreun cost suplimentar.

         In cazul returnarii produsului catre deincaltat si cererea primirii banilor  inapoi clientul este cel care va suporta cheltuielile transportului.

        In cazul solicitarii returului deincaltat solicita indeplinirea urmatoarele conditii :

1. Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite

2. Produsele trebuie returnate in ambalajul lor original

3. Produsele trebuie sa fie insotite de documentele cu care le-ati primit.

        In momentul in care produsul a ajuns la sediul deincaltat si a fost verificat, daca nu prezinta semne ca ar fi fost purtat, va vom trimite articolul pe care il doriti in schimb sau contravaloarea produsului

Costurile unei expeditii de la sediul deincaltat catre dumneavoastra sunt:

Prin Posta Romana costul de impachetare si expediere cu plata ramburs este de 10 lei.

Prin curierat rapid magazinul deincaltat are tarife preferentiale la firma Nemo; astfel, pentru un colet cu plata ramsburs, veti plati 15 lei.

Pentru Bucuresti transportul este de 10 lei.

 

  
  

  
  


  

Newsletter

 
Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?